8 سال پیش بود که تو مسابقهای سوم شدم و کمک هزینهی سفر به مشهد رو برنده شدم ولی به خاطر کمک به هزینههای کلاس المپیادم کمک هزینه رو خرج کلاس کردم حالا هفته پیش بنری دیدم موسوم به اینکه ورودیهای جدید رو به اردوی مشهد میبرند ؛ خبری فوقالعاده خوشحال کننده که بالاخره بعد از 8 سال انتظار فرصت زیارت هستش ولی اصرار فوقالعاده زیاد خانواده مبنی بر اینکه تعطیلات برگردم خونه باعث شد که فرصت طلایی این تعطیلات برای
بازیابی درسم رو از دست بدم و الان مجبورم برم اسمم را برای این اردو خط بزنم تا بلکه طی این روزها بتونم به درس عقب موندهم برسم :(
زن برده نیست...
ما را در سایت زن برده نیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 19:26