هر چیزی که در جستن آنی آنی

خرید بک لینک

سلام

فرض کنید یک چراغ قدیمی توی انبار خونهیمادربزرگتون پیدا میکنید ، مشغول تمیز کردن آن هستید و همان داستان قدیمی واسهشما اتّفاق میافتد غولی از آن چراغ بیرون میاد و ...

امّا ادامهی داستان رو بیایم یکم تغییر بدیمغول چراغ ما ایرانی هست دیگه باید یه فرقی با دیگران بکنه :D

پس ادامه ماجرا رو اینطور فرض کنید ، غول داستانما میگه : من همین یه کار رو حال دارم انجام بدم تو روببرم هرجا که دوست داری با هرکی که دوست داری بدون هیچ محدودیتی

چی پاسخ میدید؟

(بنظرم خوبه که قبل از خوندن ادامه متن بهخودتون این سوال رو پاسخ بدید.)

بهشت ، زیباترین طبیعت به همراه عشقتون ، یااصلاً زیباترین طبیعت به صورت تنهای تنها ، یک معدن طلای کشف نشده ، ببرتتون پیشاکسیر جاودانگی ، ببرتتون خونه خدا و برگردونتون (این برگشتنش مهمهها) یا اصلاًببرتتون آسمون هفتم که به جز خدا نباشه یا شاید هم اینقدر خسته باشید که بگید فقطتختخواب اتاقم رو میخوام واسه یه خواب راحت چند ساعت آرامش

بعضیها هم ممکنه یک جزیره بخوان با 2تا دختر.

بعضیها ممکنه یک جزیره بخوان با 3تا دختر.

بعضیها ممکنه یک جزیره بخوان با 5تا دختر.

نمیدونم این بعضی از افراد تا کجا خواستههاشون پیش میره فکر کنمدیگه به یک سیاره مملو از دختر رضایت بدند.

شایدم نه...

بگذریم به هر حال هرکس بنا به علایق خودش و تعریفش از اهدافش چیزی رو طلب میکنهیکی دنبال زیبایی یکی آرامش یکی پول و ...

ممکنه هم اینقدر خوشبخت باشید که نخواهید هیچجابرید از جایی که هستید و افرادی که اطرافتون هستند کاملاً راضی هستید

به این افراد تبریک میگم. :)

من دوست ندارم که غول چراغ جادو من رو به جاییببره نه اینکه از وضعیّت فعلیم راضی هستم و هیچ غم و غصّهای ندارم نه اینکه ازپول ، زیبایی بدم میاد یا در طلب این 2 نیستم

مسئله خیلی فراتر از این حرفهاست ، مسئلهخدایی است که در این نزدیکیست خدایی که فراموشش میکنم دل به رحمتش به عفو او میبندمو همین باعث گناه من میشه ، خدایی که از ازل میدونسته من در کارهایم خطا میکنم، میدونسته توبه میشکنم امّا درهای رحمتش رو هیچ وقت روی من نبسته نعمتهایش رواز من کم نکرده نعمتهایی که به واسطهی اونا به انجام گناهم نیرومنتر شدم.

میدونید بالاترین صبر رو داره تمام این زشتیهایدنیا رو میبینه و باز هم صبر میکنه (شاید به خاطر همینه صبرکنندگان رو دوستداره)

اشک بچّههای یتیم ، بچّههای کار ، و کلیناراحتیهای دیگه که بعضی از شما حتّی تحمّل خوندن همشون رو با هم ندارید چه برسهکه همشون رو ببینید.

و از خود میپرسم اگه قرار این انسان این همهزشتی به این دنیا بیاره پس علّت خلقش چی بوده؟

خدا ما رو دوست داره برای چی؟

نمیتونم جواب کاملی به این سوالا بدم امّا درحد خودم میدونم بعضی انسانها باید زیباییهایی بیافرینند یا قبلاً آفریدهاند کهبه خیلی از زشتیها ارزش داره.

خدا خودش میدونست این زشتیها بجود میاد اینسختیها هستند ، میتونست خودش از همون اوّل مانع این چیزا بشه امّا چیزی که اونمیخواد اینه که بندههاش این وسط واسطه باشند. مشکلاتشون به دست همدیگه حل بشه ،عشق به هم نوع رو تجربه کنند و از عشق زمینی به عشق آسمانی برسند.

دلشون پاک بشه برای اینکه جای خدا توی دلهایپاک هست.

نیازی به آسمان هفتم نیست خدا از رگ گردن به مننزدیکتره این منم که غافل میشم.

نمیدونم جایگاهم در آینده بهشت هست یا جهنّم ،چیزی که میدونم اینه که الان نمیخوام جایی برم همینجا که هستم میخوام بمونمواسه ایجاد تغییر ، واسه کمک ، واسه نزدیکتر شدن به خدا.

واسه قدم برداشتن تو راهی که سخته امّا سختیشلازمه ، لازمه که زنگار از قلبم پاک کنه

بسم الله

زن برده نیست...

ما را در سایت زن برده نیست دنبال می‌کنید

برچسب: هر چیزی که در جستن آنی آنی,هر چيز که در جستن آني آني,معنی هر چیزی که در جستن آنی آنی,تفسیر هر چیز که در جستن آنی آنی,شعر کامل هر چیز که در جستن انی انی,معنی شعر هر چیز که در جستن انی انی,هر چیز که در جستن آنی آنی معنی, نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 5:11

صفحه بندی